Stina, Silje, Solveig og Ingrid drar til New York City våren 2010.

torsdag 8. april 2010

Påske og besøk!



Nå har jeg/vi vært fælt dårlige til å blogge. Fælt dårlige. MEN vi har god grunn; vi har hatt påskeferie og det betyr besøk! Min kjære Therese Fredriksen og Siljes kjære Knut kom over dammen og ble i byen vår i hele to uker! Når sant skal sies skullew jeg/vi som er aspirerende journaliststudenter kunne ha lagt godvilja til å lagt et lite innlegg eller to når vi hadde besøk, men sånn ble det altså ikke. VI har gjort masse fint, spist MASSE fint/dritt.

Vi har hatt det så fantastisk på tross av et forferdelig vær den første uka.
En liten rask gjennomgang av hva vi har gjort (for det meste Solveig og Therese) de siste to ukene kommer her (therese står for bilder..);

Vi har spist cupcakes fra Magnolia Bakery, de er gode de;


Vi har vært på shopping, masse shopping;



Vi har vært på times square i regn og solskinn;



Jeg har prøvd ut livet som statue.




Nico came!! Han fikk bare dårlig vær men smilte for det;



Brandon also came og vi gikk laaang tur i Central Park i strålende solskinn;






Vi var i Brooklyn, hvor vi for øvrig så hele tre NORSKE kjendiser. Imagine that.






Vi var på toppen av Rockefeller Center;






Jeg og Therese hoppet på diverse turistatraksjoner;



Ellers så gjorde vi mye på kort tid,w blant annet så vi den fantastiske musikalen Wicked. Satt med konstant gåsehud. Nydelig. Vi har ledd masse. Møtt masse fine mennesker.


Christine og Maia fikk vi sett i 3 korte men
innholdsrike timer!

Jeg vil avslutte dette alt for lange blogginnlegget med å takke fantastiske frøken Fredriksen som tålte å sove på sovesofaen som gav oss begge flere underlige blåmerker. Jeg er så sinnsykt glad i deg min venn;) I LOVE YOU!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar